چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
برای خرید از یوبایل ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
مالک آن مشتری جدید باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.
اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرس ها مراجعه نمایید.
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
درحال حاضر پرداخت به صورت اقساطی امکان پذیر نمیباشد.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
اگر محصول مورد نظر هنوز تحویل پست داده نشده باشد ، مشتری میبایست از طریق واتس اپ درخواست خود را به کارشناسان ما اعلام کند.
چنانچه محصول تحویل پست داده شده باشد ، مشتری از مامور پست بسته را تحویل نگیرد تا با شرکت بازگردد و امور مربوط به تسویه حساب انجام شود.
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
فاکتور رسمی شما به همراه کالا موردنظر برای شما ارسال میشود.
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
مالک آن مشتری جدید باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.
اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
هزینه ارسال چقدر است؟
هزینه ارسال برای برخی از محصولات رایگان و برای برخی دیگر 40 هزار تومان میباشد.
چگونه میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟
یوبایل با هدف یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده است .
برای تحقق و تداوم این مهم تمام بخش ها مناسب فروش و خدمات آنلاین برنامه ریزی شده است. با توجه به رسالت فروشگاه اینترنتی امکان فروش حضوری وجود ندارد.
فروشگاه آنلاین یوبایل دارای مجوز ( وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ) و ( وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ) میباشد.
فروش همکاری از چه تاریخی شروع میشود ؟
زمان دقیق ار طریق ایمیل به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا در صورت تمایل میتوانید ایمیل خود را در پایان صفحه ثبت نمایید تا از شروع طرح فروش همکاری اطلاع داشته باشید.
وضعیت های “تکمیل شده” ، “در انتظار بررسی” و “در انتظار پرداخت” به چه معناست ؟
در حالت کلی پرداخت سفارش را از 1 روش میتوان انجام داد :
- پرداخت تک مرحله ای : که در این روش به صورت مستقیم به درگاه متصل میشوید و پرداخت را انجام میدهید.
- در انتظار بررسی : به این معنی میباشد که سفارش ثبت شده است و در صف بررسی توسط کارشناسان ما میباشد.
- در انتظار پرداخت : به این معنی میباشد که سفارش موقت ثبت شده اما هنوز پرداختی انجام نشده است خریدار 5 دقیقه زمان برای پرداخت دارد. در غیر اینصورت سفارش بصورت اتوماتیک لغو میشود.
- تکمیل شده : به سفارشاتی گفته می شود که هزینه آن پرداخت شده و محصول دست مشتری رسیده است.
ارسال محصولات از چه طریقی انجام میشود ؟
از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس و چاپار
محصولات موجود در یوبایل توسط کدام شرکت گارانتی میشوند ؟
توسط شرکت های معتبر که مجوزهای لازم را اخذ کرده اند .