با توجه به تعطیلی شرکت های حمل و نقل ثبت سفارش های 9 الی 13 فروردین از 14 و 15 فروردین ارسال می گردد.

خرید مطمئن تلفن همراه

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا محصولات عرضه شده در یوبایل دارای گارانتی هستند؟

بله،همیشه برای خرید گزینه های “اصل، آکبند و سالم بودن کالا”  مد نظر است ، این سه مورد برای یوبایل در اولویت است.تمام موبایل ها در فروشگاه یوبایل، اصلی، پلمپ با 18 ماه ضمانت معتبر شرکتی، دارای کد فعالسازی فروخته می شود.

هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت یوبایل، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت یوبایل با کلیک روی نماد از اعتبار آن اطمینان پیدا کنید. فروشگاه یوبایل ، از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صنعت و معدن عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با کد ۰۴۶۸۰۳۶۰۵۰ و همچنین دارای لوگوی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.یوبایل عضو اتحادیه صنف دستگاهای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی و جواز با کد صنفی ۰۴۶۷۲۳۴۰۵۰ نیز می باشد.طبق قوانین سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده کشور فعالیت می کند .همچنین عضو سامانه جامع گارانتی و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی نیز می باشد .

آیا قیمت محصولات در سایت یوبایل به روز هستند؟

بله، یوبایل به طور منظم و لحظه ای قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از یوبایل خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آدرس حمل و نقل”، شما می‌توانید  آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

شما میتوانید بعد از یک روز کاری از زمان ثبت سفارش وارد حساب کاربری خود در سایت یوبایل شوید و ودر بخش سفارش های من وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید .

 

آیا می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از اتمام خرید برای لغو یا تغییر آن، با اطلاعات موجود در حساب کاربری خود با یوبایل تماس بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد مرجوعی کالا به صفحه قوانین سایت مراجعه فرمایید . 

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب که به نام خود شماست در سایت یوبایل، مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر ، پروسه سفارش و خرید کالا در یوبایل فقط از طریق سایت ubile.ir میباشد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ubile.ir با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به یوبایل به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

با توجه به برنامه ریزی و سیاست های فروشگاه یوبایل بستر و زیر ساخت شرکت بر اساس فروش آنلاین طرح ریزی شده است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ می باشد ،بنابراین در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش در شرایط مناسب و درخور مشتریان محترم وجود ندارد.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «جزئیات حساب» اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» را بزنید رمز جدیدی به ایمیل و یا شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

آیا برای خرید از یوبایل ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله با ثبت اطلاعات و تکمیل مراحل احراز هویت به پنل کاربری خود در سایت دسترسی خواهید داشت و برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد .

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه